Dostawa i zwrot
Nie posiadamy sklepu stacjonarnego.
Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
Towar jest dostarczany za pośrednictwem:
- Poczta Polska (odbiór w punktach odbioru Żabka, Orlen, Ruch)
- Firma Kurierska
- Paczkomaty Inpost
- Odbiór osobisty (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30) - po przedpłacie.
- Nie ma możliwości płatności na miejscu.
Kupujący ponosi koszty dostawy (wysyłki) określone w cenniku transportu. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu, sposobu płatności oraz ciężaru zamówionego towaru.
ZWROTY
Jeżeli chcesz zwrócić bądź wymienić towar skontaktuj się z nami pisząc email na dziendobry@sznurkioutlet.pl lub zadzwoń pod numer:
+48 882-453-519 bądź po prostu odeślij go do nas na adres:
Sznurki Outlet,
ul. Jana Olbrachta 94A,
01-102 Warszawa,
załączając paragon i dane zamówienia (imię, nazwisko, adres, data złożenia zamówienia i numer zamówienia).
Masz na to 14 dni od dnia otrzymania towaru.