Dostawa i zwrot

Nie posiadamy sklepu stacjonarnego. 

Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

Towar jest dostarczany za pośrednictwem:

  • Poczta Polska (odbiór w punktach odbioru Żabka, Orlen, Ruch)
  • Firma Kurierska
  • Paczkomaty Inpost
  • Odbiór osobisty (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30) - po przedpłacie.
  • Nie ma możliwości płatności na miejscu.

Kupujący ponosi koszty dostawy (wysyłki) określone w cenniku transportu. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu, sposobu płatności oraz ciężaru zamówionego towaru.

ZWROTY

Jeżeli chcesz zwrócić bądź wymienić towar skontaktuj się z nami pisząc email na dziendobry@sznurkioutlet.pl lub zadzwoń pod numer:

+48 882-453-519 bądź po prostu odeślij go do nas na adres:

Sznurki Outlet,

ul. Jana Olbrachta 94A,

01-102 Warszawa,

załączając paragon i dane zamówienia (imię, nazwisko, adres, data złożenia zamówienia i numer zamówienia).

Masz na to 14 dni od dnia otrzymania towaru.